Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wykłady z finansów publicznych | strategia sprzedaży | system logistyczny | wzory statystyczne | controlling w przedsiębiorstwie | spółki osobowe | cashflow | programowanie liniowe |

Składniki procesu emocji

To:

1) Afektywny – istotą jest wartościowanie: przyjemne a przykre, rezultatem jest utrzymanie lub przerwanie kontaktu z danym obiektem (osobą), zdarzeniem w świecie zewnętrznym lub w umyśle.

2) Pobudzeniowy – związany z siłą oddziaływanie obiektów lub zdarzeń, myśli oraz ich ważności, efekt  zachodzi pobudzenie.

3) Treściowy – związany z adresem, którego dotyczy czynnik działający na człowieka, adresem jest:
- potrzeba organizmu
- system wartości człowieka
- system wiedzy i myśli.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Psychologia reklamy - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Psychologia reklamy - opracowanie
14 stron(-y)
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)
Controlling bankowy
11 stron(-y)
Finansowe motywowanie pracowników - prezentacja (⭐bibliografia)
28 stron(-y)
Definicje z dziedziny psychologii
8 stron(-y)
Emocje w reklamie społecznej (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Psychologia » Składniki procesu emocji

Składniki procesu emocji
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 202 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii