Sponsoring dobrej sprawy - prospołeczny
Koncertuje się na osiąganiu komercyjnych korzyści z finansowania celów społecznych.
Organizacje wspierają fundacje charytatywne, przekazując środki pieniężne czy produkty np. McDonald’s zapewnia posiłki wolontariuszom zbierającym datki w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Przedsiębiorstwa fundują także stypendia dla studentów i pracowników naukowych, finansują przeprowadzanie badań.
Sponsoring od działalności charytatywnej odróżnia się tym, że sponsor, w zamian za wkład finansowy, rzeczowy lub usługowy, oczekuje od beneficjenta określonego świadczenia wzajemnego, związanego z promocja swojego przedsiębiorstwa, usługi lub produktu.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (58 stron A4)
2. (30 stron A4)
3. (13 stron A4)
4. (2 stron A4)
5. (24 stron A4)
6. (22 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.9 stron)
5. (0.5 stron)
6. (1.9 stron)
7. (0.1 stron)
8. (2.1 stron)
9. (0.2 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Sponsoring dobrej sprawy - prospołeczny
Sponsoring dobrej sprawy - prospołeczny
Ocena: 9.8 / 10 Liczba głosów: 175 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|