Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
rodzaje strategii | analiza wrażliwości | bankowość elektroniczna | analiza konkurencji | wartościowanie pracy | rodzaje spółek | etyka | kredyt hipoteczny |

Sponsoring w sporcie

Wymieniany jako podstawowe narzędzie marketingowe w sporcie, daje łatwo przekuć na pieniądze potrzebne do osiągnięcia sukcesów, jednocześnie zapewniający wysoką widoczność sponsorowi kiedy owe sukcesy się pojawiają.

Inwestujący w sport kojarzą się z wysokim potencjałem, nowoczesnością, zamożnością i sukcesem.

63% ankietowanych uważa, że dzięki sponsoringowi kondycja polskiego sportu jest lepsza. Firmy, które angażują się we wspieranie sportu mogą z tego tytułu liczyć na większą przychylność ponad połowy respondentów. Analizując marki kojarzone ze sponsoringiem sportu za najefektywniejszego sponsora uznawany jest Lech – od dawna konsekwentnie skupiający się na prezentowaniu siebie jako aktywnego animatora różnych dyscyplin.

Zdaniem specjalistów sponsoring sportowy jest w czasach recesji jednym z najbardziej efektywnych narzędzi komunikacji marketingowej w Polsce. Kiedy na rynku panuje stagnacja gospodarcza firmy zaczynają poszukiwać efektywniejszych i tańszych form promocji niż tradycyjne działania reklamowe. Dzięki zaangażowaniu w sport mogą poprawić swój wizerunek niekoniecznie wydając na ten cel grube miliony złotych.

Można wyróżnić dwa odmienne podejścia do sponsoringu w czasach stagnacji gospodarczej. Z jednej strony część firm zaczęła obcinać wydatki na sponsoring, bo był on uznawany często za uzupełniającą, dodatkową formę reklamy.
Jednocześnie z drugiej strony wystąpiło zjawisko dokładnie odwrotne - część firm zwiększyła swoje zaangażowanie w sponsoring uznając tego rodzaju działania za bardziej efektywne

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Sponsoring sportowy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Reklama w Internecie (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (⭐przypisy)
26 stron(-y)
Praca menedżera w public relations (⭐bibliografia)
13 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Promocja jako element marketingu (30 stron A4)
2. Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (26 stron A4)
3. Praca menedżera w public relations (13 stron A4)
4. Zagadnienia na egzamin z marketingu (24 stron A4)
5. Wykłady z marketingu - opracowanie (22 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Sponsoring w marketingu (0.5 stron)
2. Definicja sponsoringu (0.3 stron)
3. Sponsoring dobrej sprawy - prospołeczny (0.4 stron)
4. Sponsoring mediów (0.4 stron)
5. Przedmiot sponsoringu (0.4 stron)
6. Rodzaje sponsoringu (1.9 stron)
7. Geneza public relations (0.4 stron)
8. Sponsoring (2.1 stron)
9. Strategia marketingowa 4P wg McCarthyego (0.2 stron)
10. Elementy promocji (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Sponsoring w sporcie

Sponsoring w sporcie
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 181 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii