Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
proces produkcyjny | bezrobocie | paradoks Giffena | wariancja | funkcje organizacji | transformacja systemowa w Polsce | etapy analizy strategicznej | potrzeby człowieka |

Środki reklamy

W chwili obecnej przedsiębiorstwa mają szeroki wachlarz możliwości jeśli chodzi o miejsca, gdzie mogą zamieścić swoje reklamy. Do tych najbardziej podstawowych, a zarazem najmniej wymyślnych zaliczyć możemy takie środki reklamy jak:
- reklama prasowa
- reklama telewizyjna
- reklama radiowa
- reklama kinowa
- reklama pocztowa
- plakaty reklamowe / billboardy (reklama outdoor'owa)
- ulotki
- reklama w Internecie
- telemarketing
- reklama na samochodach, autobusach, pociągach
- branding na osobach sponsorowanych (na ciele lub ubiorze zawodników sportowych) oraz bannery w miejscach odbywania się zawodów sportowych

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Reklama w Internecie (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Proces tworzenia reklamy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
21 stron(-y)
Język reklamy - prezentacja
52 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Emocje w reklamie społecznej (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Definicja reklamy (0.2 stron)
2. Typy reklamy (0.2 stron)
3. Reklama outdoor (0.4 stron)
4. Klasyfikacja reklamy (0.5 stron)
5. Co wziąć pod uwagę przy dokonywaniu wyboru odpowiednich środków reklamy? (0.6 stron)
6. Cechy reklamy (0.1 stron)
7. Reklama - cechy i funkcje reklamy (0.2 stron)
8. Wskaźnik wypłacalności gotówkowej (0.3 stron)
9. Model AIDA (1.2 stron)
10. Pojęcie reklamy (0.7 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Środki reklamy

Środki reklamy
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 160 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii