Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
branding | analiza podaży | prognoza sprzedaży | GATT | model Altmana | motywowanie | bezrobocie naturalne | konsument na rynku |

Strategia dywersyfikacji

Sprowadza się ona do wejścia na jak największą liczbę rynków zagranicznych, a w miarę rozwoju działań na nich na systematycznym eliminowaniu nieatrakcyjnych rynków i intensyfikowaniu działalności na rynkach opłacalnych.

Strategia dywersyfikacji zakłada więc mniejsze zaangażowanie sił i środków przedsiębiorstwa na poszczególnych rynkach niż w przypadku strategii koncentracji; jest ich bowiem znacznie więcej.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Zagadnienia zarządzania strategicznego
14 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - opracowanie
20 stron(-y)
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Strategia dywersyfikacji

Strategia dywersyfikacji
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 163 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii