Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
stopa dyskontowa | zabezpieczenia kredytu | budżet marketingowy | EVA | model Gordona | merkantylizm | strategia pull | instrumenty polityki fiskalnej |

Strategia działań uderzeniowych

Gdy ryzyko jest niewielkie, a koszty alternatywne wysokie. Chodzi wtedy o jak najszybsze wprowadzenie innowacji.

W tym przypadku istnieje popyt na nowy produkt, stąd wysokie potencjalnie utracone korzyści, a dodatkowo brak konkurencji sprzyja jak najszybszemu wprowadzeniu nowego produktu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing międzynarodowy - praca ( bibliografia)
29 stron(-y)
Plan marketingowy - szablon (schemat, wzór)
9 stron(-y)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego
9 stron(-y)
Nowoczesne metody rachunku kosztów ( bibliografia przypisy)
14 stron(-y)
Jak napisać plan marketingowy - przykładowy schemat
13 stron(-y)
Strategia działań promocyjnych na przykładzie browaru - praca licencjacka ( bibliografia przypisy)
69 stron(-y)
Analiza strategiczna browaru Strzelec (2) ( bibliografia)
19 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Strategia działań uderzeniowych

Strategia działań uderzeniowych
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 223 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2025 © ABC Ekonomii