techniki negocjacyjne | formuła 4P | negocjacje cenowe | strategia firmy | popyt | analiza podaży | rynek kapitałowy | zarządzanie przez jakość | |
Mapa tagów
Strategia jakości TQMW takim samym stopniu, jak odpowiednia praktyka i polityka potrzebna jest wewnątrz przedsiębiorstwa, tak samo potrzebna jest właściwa polityka i praktyka na zewnątrz, na rynku. Potrzebna jest strategia, określenie głównych celów organizacji i przedsięwzięć służących do ich osiągnięcia, odpowiedzią na szanse i zagrożenia pojawiające się w otoczeniu i uwzględniające silne i słabe strony organizacji. Istotę strategii można określić jako tworzenie unikalnej firmy, wyróżniającej się w otoczeniu, przy wykorzystaniu posiadanych zasobów materialnych i niematerialnych.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie jakością » Strategia jakości TQM Strategia jakości TQM
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 144 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||