Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
innowacje | cashflow | TQM | metody projekcyjne | renta | kluczowe czynniki sukcesu | doskonalenie pracowników | więzi w organizacji |

Strategia koncentracji krajowej

Polega na działaniach przedsiębiorstwa w niewielu krajach, ale na wielu segmentach. W tym przypadku przedsiębiorstwo musi posiadać odpowiednio szeroki asortyment dla wielu segmentów rynku.

Przedsiębiorstwo pozostaje więc na tym samym rynku zagranicznym (kraju), ale przedstawia znacznie poszerzoną ofertę przeznaczoną także dla innych segmentów rynku w tym kraju.

Ograniczone możliwości wykorzystania skali produkcji mogą być zrekompensowane mniejszymi kosztami badań rynku zagranicznego  i mniejszymi kosztami działania na nim.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Statystyka opisowa
14 stron(-y)
Model 7S - opracowanie
9 stron(-y)
Ściąga z podstaw marketingu
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Strategia koncentracji krajowej

Strategia koncentracji krajowej
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 219 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii