prywatyzacja pośrednia | wahania koniunkturalne | bankowość internetowa | model Altmana | użyteczność krańcowa | wynik finansowy | analiza wskaźnikowa | diagram ishikawy | |
Mapa tagów
Strategia koncentracji segmentowejSprowadza się do podjęcia działań na niewielu segmentach rynku, ale na wielu rynkach zagranicznych. Koncentracja na wybranym segmencie i jednym rynku zagranicznym nie byłaby opłacalna; takie działanie może być podejmowane w początkowych fazach internacjonalizacji. Pozytywne doświadczenie zdobyte na wybranym rynku pozwala przejść na nowe rynki zagraniczne z tym samym asortymentem dla podobnych segmentów. Działania takie wymagają podjęcia wcześniej badań marketingowych pod kątem istnienia podobnych segmentów rynku w różnych krajach.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Strategia koncentracji segmentowej Strategia koncentracji segmentowej
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 193 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||