Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prezentacje z analizy finansowej | zachowania konsumenta | marketing w handlu | zapasy | kapitał w przedsiębiorstwie | wykłady z marketingu | karty płatnicze | podstawy statystyki |

Strategia konserwatywna (maxi-mini)


Polega na wykorzystywaniu potencjału i silnych stron organizacji do zminimalizowania zagrożeń płynących z otoczenia. Działaniami takimi mogą być np.: selekcja produktów, segmentacja rynku, redukcja kosztów, ulepszanie produktów konkurencyjnych, rozwój rynków i produktów, zdobywanie nowych rynków.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza SWOT - TOWS - referat
6 stron(-y)
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - opracowanie
20 stron(-y)
Strategia i zarządzanie strategiczne (opracowanie - wykłady)
24 stron(-y)
Podstawy zarządzania strategicznego
32 stron(-y)
Analiza sytuacji marketingowej (⭐bibliografia)
63 stron(-y)
Analiza ekonomiczna salonu samochodowego (autosalonu) Toyota
28 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Strategia konserwatywna (maxi-mini)

Strategia konserwatywna (maxi-mini)
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 134 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować