Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wykłady z mikroekonomii | analiza ABC | niezależność banku centralnego | bankowość | WIBOR | ankieta | operacje repo | płynność |

Strategia lidera rynku

Lider rynku to firma, która ma największy udział w sprzedaży danego produktu na rynku. Z reguły swoją dominująca pozycję zamierza utrzymać przez dłuższy czas. Może to osiągnąć, poszukując nowych grup nabywców na swoje produkty, wykorzystując przy tym różne instrumenty marketingowe.

Odpowiadałoby to strategii penetracji rynku lub strategii rozwoju rynku (w przypadku zdobywania całkiem nowych segmentów rynku). Działania lidera rynku są swojego rodzaju wzorcem do naśladowania przez inne firmy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Menedżer w roli lidera zmian (⭐bibliografia)
19 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Ściąga z podstaw marketingu
7 stron(-y)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Strategia lidera rynku

Strategia lidera rynku
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 129 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii