Strategia luksusu rynkowego
Strategia luksusu rynkowego jest stosowana przez firmy specjalizujące się w produkcji wysokiej jakości produktów oferujących je po wysokiej cenie. Klient uzyskuje tutaj pełną satysfakcję.
Filozofia, która często przyświeca firmom realizującym tę strategię, to 'wartość za pieniądze'(value for money), dzięki czemu klient 'wie, za co płaci'.
Oczywiście rynki obsługiwane według tej koncepcji są obszarami relatywnie wąskimi, a klienci elitarni. Firma ma jednak świadomość, iż rezygnuje z dużego udziału w rynku na rzecz mniejszych wielkości sprzedaży po wysokich cenach. Firmy takie cieszą się dużą lojalnością klientów, mają wysoką markę. Niewątpliwie strategia luksusu rynkowego koresponduje ze strategią eksploratora niszy rynkowej.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (13 stron A4)
2. (9 stron A4)
3. (5 stron A4)
4. (16 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (14 stron A4)
7. (14 stron A4)
8. (29 stron A4)
9. (10 stron A4)
10. (21 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.3 stron)
3. (1 stron)
4. (1.2 stron)
5. (0.3 stron)
6. (1.2 stron)
7. (1.4 stron)
8. (0.5 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia luksusu rynkowego
Strategia luksusu rynkowego
Ocena: 9.8 / 10 Liczba głosów: 165 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|