Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kierowanie konfliktem | planowanie | podstawy statystykia | wydatki budżetu państwa | podstawy bankowości | produkt | elastyczność popytu | PKB |

Strategia luksusu rynkowego

Strategia luksusu rynkowego jest stosowana przez firmy specjalizujące się w  produkcji wysokiej jakości produktów oferujących je po wysokiej cenie. Klient uzyskuje tutaj pełną satysfakcję.

Filozofia, która często przyświeca firmom realizującym tę strategię, to 'wartość za pieniądze'(value for money), dzięki czemu klient 'wie, za co płaci'.

Oczywiście rynki obsługiwane według tej koncepcji są obszarami relatywnie wąskimi, a klienci elitarni. Firma ma jednak świadomość, iż rezygnuje z dużego udziału w rynku na rzecz mniejszych wielkości sprzedaży po wysokich cenach. Firmy takie cieszą się dużą lojalnością klientów, mają wysoką markę. Niewątpliwie strategia luksusu rynkowego koresponduje ze strategią eksploratora niszy rynkowej.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Ściąga z podstaw marketingu
7 stron(-y)
Cechy społeczeństwa rynkowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Model 7S - opracowanie
9 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia luksusu rynkowego

Strategia luksusu rynkowego
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 165 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii