dobra Giffena | zapasy w przedsiębiorstwie | marka globalna | testy psychologiczne | europejski system walutowy | krzywa popytu | akcje | psychologia osobowości | |
Mapa tagów
Strategia marek łączonych (kombinowanych)Strategia ta polega na równoległym stosowaniu przez firmy marek rodzinnych i marek indywidualnych. Określonej grupie produktów (mogą to być produkty komplementarne lub zbliżone do siebie) producent nadaje nazwę marki rodzinnej. Jeżeli jednak wprowadzony zostaje na rynek wyrób np. o innym przeznaczeniu wówczas oznaczony on zostaje marką indywidualną. Przykładem może być tutaj firma Gillette, która przyrządy do golenia oraz produkty komplementarne (np. nożyki zamienne, pianka do golenia) oznaczyła swoją firmową nazwą, a dla innych wyrobów stosuje marki indywidualne (np. dezodorant Right Guard).
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia marek łączonych (kombinowanych) Strategia marek łączonych (kombinowanych)
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 119 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|