Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
atrybuty produktu | elastyczność cenowa popytu | przywództwo | testy z zarządzania | zadania transportowe | zysk brutto | podejmowanie decyzji | ROS |

Strategia marketingowa jakość-cena

Marketing rozwinął tradycyjne sposoby konkurowania na rynku, do których można zaliczyć:

- konkurowanie ceną (niska, wysoka),
- konkurowanie jakością (niska, wysoka)

Struktura rynku i zachowania konkurencyjne przedsiębiorstw pokazują, że firmy stosują przynajmniej cztery kombinacje przytoczonych strategii.

Są to:
• Strategia okazji rynkowej (bargain strategy),
• Strategia: 'uderz i znikaj' (hit and run),
• Strategia penetracji rynku (market penetration),
• Strategia luksusu rynkowego (premium strategy).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej (⭐bibliografia)
37 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia marketingowa jakość-cena

Strategia marketingowa jakość-cena
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 233 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii