Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
definicje z psychologii | wykłady z makroekonomii | badania rynkowe | magazynowanie | rzadkość dóbr | wzory ze statystyki | fazy cyklu koniunkturalnego | prywatyzacja pośrednia |

Strategia marketingowa wg Philipa Kotlera

Philip Kotler przez pojęcie strategii marketingowej rozumie:

Wybór celów, rodzajów zasad czy reguł, które w określonym czasie nadają kierunek marketingowym działaniom przedsiębiorstwa wyznaczając rozmiary, kombinacje i alokacje środków w zależności od zmieniającej się sytuacji rynkowej.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (⭐przypisy)
26 stron(-y)
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (⭐bibliografia)
10 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia marketingowa wg Philipa Kotlera

Strategia marketingowa wg Philipa Kotlera
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 194 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii