Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
cashflow | teoria oczekiwań | korelacja | zachowanie konsumenta | unia monetarna | fazy cyklu koniunkturalnego | Plan Marshalla | funkcje organizacji |

Strategia marketingu zróżnicowanego

Zakłada konieczność identyfikacji w ramach określonego rynku grup nabywców względnie jednorodnych pod względem potrzeb, możliwości i rynkowych zachowań.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Wykłady z marketingu - opracowanie
22 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Marketing globalny - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia marketingu zróżnicowanego

Strategia marketingu zróżnicowanego
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 203 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii