Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
współczynnik determinacji | produkt narodowy netto | prace licencjackie z makroekonomii | franchising | model DIPADA | przykładowy biznes plan | burza mózgów | dźwignia finansowa |

Strategia marki - (strategia brandingowa, brand strategy)

To całokształt zagadnień i przedsięwzięć związanych z kształtowaniem, promowaniem i rynkowym funkcjonowaniem marek według zamierzeń ich właścicieli (dysponentów).

W węższym i praktyczniejszym ujęciu: sposób (wariant) wykorzystania posiadanych przez firmę marek w strategicznych celach marketingowych. Realizacja strategii marki odbywa się za pośrednictwem nazw marketingowych.

Można wyróżnić strategię marki firmowej, łączonej, grupowej, indywidualnej, a także strategię marki rozciągniętej, wspólnej, mieszanej, cudzej oraz strategię bezmarkową.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Strategia marki - (strategia brandingowa, brand strategy)

Strategia marki - (strategia brandingowa, brand strategy)
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 224 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii