Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
funkcja produkcji CES | metody scenariuszowe | kapitał intelektualny | hierarchia potrzeb Maslowa | macierz McKinseya | zarządzanie jakością | wykłady z finansów publicznych | wykłady z makroekonomii |

Strategia marki indywidualnej - wady i zalety

To:

Zalety:
- można różnicować ofertę produktów pod względem określonych cech
- ryzyko podejmowanych działań rozkłada się proporcjonalnie na wszystkie posiadane marki
- duża elastyczność w kształtowaniu portfela produktów i portfela marek
- w zależność od potrzeb można sprzedać/kupić wykreowana wcześniej markę
- wszystkie marki jednego producenta zajmują więcej miejsca na półce sklepowej; są bardziej widoczne i ograniczają miejsce dla marek konkurencyjnych

Wady:
- wysokie koszty promocji, każda marka wymaga oddzielnej promocji
- dla każdej marki trzeba zbudować oddzielną strategię
- im więcej marek, tym więcej brand menedżerów; mogą wystąpić trudności w ustalaniu priorytetów, podziału budżetu etc.
- Wprowadzanie na rynek nowej kategorii produktów wymaga stworzenia nowej marki, nabywcy często nie akceptują nowej marki, dużo nazw jest zastrzeżonych
- Może wystąpić wewnętrzna konkurencja (kanibalizm)

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia marki indywidualnej - wady i zalety

Strategia marki indywidualnej - wady i zalety
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 158 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii