Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
bankowość internetowa | konkurencja | strategia Portera | metoda scenariuszowa | strategia cenowa | bezrobocie naturalne | promotion mix | analiza portfelowa |

Strategia modernizacji produktu

Sprowadza się do wprowadzenia w produkcie nieznacznych zmian, głównie przy pomocy dołączania funkcji dodatkowych.

Chodzi w niej głównie o przedłużenie cyklu życia produktu, a stosują je przedsiębiorstwa o niewielkich zasobach finansowych i możliwościach wprowadzenia nowości.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - opracowanie
20 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych
16 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (16 stron A4)
2. Atrybuty produktu (9 stron A4)
3. Ściąga z marketingu 2 (2 stron A4)
4. Budowanie marki produktu (21 stron A4)
5. Istota segmentacji rynku - referat (11 stron A4)
6. Ściąga z marketingu (2 stron A4)
7. Analiza sektora producentów soków owocowych (18 stron A4)
8. Test z marketingu (8 stron A4)
9. Produkt - referat (36 stron A4)
10. Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy (46 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Strategia SWAB - sell what people actually buy (0.2 stron)
2. Marka indywidualna (0.2 stron)
3. Strategia imitacji (0.6 stron)
4. Strategia produktu (0.8 stron)
5. Marketingowa strategia pull i push (0.7 stron)
6. Strategia rozwoju produktu (0.1 stron)
7. Strategia skimmingu (0.3 stron)
8. Strategia technologicznej modyfikacji produktu (0.1 stron)
9. Strategie marketingowe (0.8 stron)
10. Rodzaje strategii marketingowych (0.8 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Strategia modernizacji produktu

Strategia modernizacji produktu
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 159 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii