Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
system walutowy | schemat organizacyjny | macierz BCG | rodzaje spółek | marketing | motywatory | szkolenia pracowników | AIDA |

Strategia niszy rynkowej

'nastawionej na koszty' (ang. cost focus) - Strategia niszy rynkowej jest rozumiana przez M.E. Portera jako skoncentrowanie wysiłków firmy na specyficznej grupie odbiorców, specyficznej grupie produktów lub na rynku określonym geograficznie. Obszar konkurencji w tym typie strategii jest stosunkowo wąski. Firma wybiera bowiem konkretny segment rynku lub skupia się na produkcie (grupie produktów) starając się zaspokoić potrzeby nabywców w taki sposób, w jaki nie robi tego nikt inny z konkurentów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Cechy społeczeństwa rynkowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Czym jest marketing? (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Wskaźniki płynnności i inne wskaźniki analizy finansowej
2 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Test z marketingu
8 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia niszy rynkowej

Strategia niszy rynkowej
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 156 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii