system walutowy | schemat organizacyjny | macierz BCG | rodzaje spółek | marketing | motywatory | szkolenia pracowników | AIDA | |
Mapa tagów
Strategia niszy rynkowej'nastawionej na koszty' (ang. cost focus) - Strategia niszy rynkowej jest rozumiana przez M.E. Portera jako skoncentrowanie wysiłków firmy na specyficznej grupie odbiorców, specyficznej grupie produktów lub na rynku określonym geograficznie. Obszar konkurencji w tym typie strategii jest stosunkowo wąski. Firma wybiera bowiem konkretny segment rynku lub skupia się na produkcie (grupie produktów) starając się zaspokoić potrzeby nabywców w taki sposób, w jaki nie robi tego nikt inny z konkurentów.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia niszy rynkowej Strategia niszy rynkowej
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 156 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|