Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
coaching | controlling | atrybuty produktu | historia myśli gospodarczej | majątek obrotowy | zarządzanie jakością | budżet JST | planowanie |

Strategia obrony pozycji

Stosuje się ją, gdyż jest mniej kosztowna niż strategia ekspansji. Chodzi w niej o utrzymanie dotychczasowego udziału w rynku i dobrej opinii o swoich produktach w porównaniu z produktami konkurencji.

Przedsiębiorstwo stosuje tę strategię także wtedy, gdy w jego otoczeniu występuje niekorzystne zjawisko np.: zwiększenie się intensywności konkurencji, duże ryzyko stosowania strategii ekspansji, niewielkie perspektywy wzrostu zysku i sprzedaży.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza ekonomiczna salonu samochodowego (autosalonu) Toyota
28 stron(-y)
Analiza strategiczna browaru Strzelec
14 stron(-y)
Analiza SPACE
5 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Metody określania zdolności kredytowej (⭐przypisy)
32 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Strategia obrony pozycji

Strategia obrony pozycji
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 115 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii