Strategia omijania konkurentów
Cechy:
1. Polega na poszukiwaniu możliwości wzmocnienia swojej pozycji konkurencyjnej przy unikaniu konfrontacji z konkurentami.
2. Może być stosowana przede wszystkim wtedy, kiedy strategie frontalnej konfrontacji oaz selektywnego oddziaływania cechują się niską skutecznością.
3. Opiera się na oferowaniu nabywcom takich korzyści w procesie sprzedaży i użytkowania produktów, których nie zamierzają lub nie są w stanie zapewnić konkurenci.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (12 stron A4)
2. (6 stron A4)
3. (13 stron A4)
4. (9 stron A4)
5. (21 stron A4)
6. (14 stron A4)
7. (5 stron A4)
8. (16 stron A4)
9. (14 stron A4)
10. (25 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.9 stron)
3. (0.7 stron)
4. (0.2 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.8 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.8 stron)
9. (0.2 stron)
10. (1.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia omijania konkurentów
Strategia omijania konkurentów
Ocena: 9 / 10 Liczba głosów: 204 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|