Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
nisza rynkowa | wydatki gminy | metody walki z inflacją | kontrakty terminowe | komunikacja w organizacji | estymacja przedziałowa | psychologia osobowości | agregaty podaży pieniądza |

Strategia omijania konkurentów

Cechy:

1. Polega na poszukiwaniu możliwości wzmocnienia swojej pozycji konkurencyjnej przy unikaniu konfrontacji z konkurentami.

2. Może być stosowana przede wszystkim wtedy, kiedy strategie frontalnej konfrontacji oaz selektywnego oddziaływania cechują się niską skutecznością.

3. Opiera się na oferowaniu nabywcom takich korzyści w procesie sprzedaży i użytkowania produktów, których nie zamierzają lub nie są w stanie zapewnić konkurenci.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
17 stron(-y)
Analiza strategiczna browaru Strzelec (2) (⭐bibliografia)
19 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - opracowanie
20 stron(-y)
Analiza sytuacji marketingowej (⭐bibliografia)
63 stron(-y)
Konkurencja rynkowa - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia omijania konkurentów

Strategia omijania konkurentów
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 204 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii