Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
funkcja CES | odchylenie standardowe | inflacja | decyzje konsumenta na rynku | metody zarządzania | model motywowania | zarządzanie procesowe | analiza opłacalności |

Strategia podwójnej dywersyfikacji

Polega na podjęciu działań na wielu rynkach zagranicznych i wielu segmentach. Taka strategia wymaga posiadania przez przedsiębiorstwo dużych zasobów sił i środków, doskonałej znajomości rynków zagranicznych i bogatego asortymentu odpowiadającego potrzebom wielu segmentów.

Pozytywne doświadczenia w prowadzeniu strategii krajowej, pozwalają, po przeprowadzeniu badań marketingowych nowych rynków zagranicznych, na wejście na te rynki i stosowanie strategii podwójnej dywersyfikacji.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Zagadnienia zarządzania strategicznego
14 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - opracowanie
20 stron(-y)
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Strategia podwójnej dywersyfikacji

Strategia podwójnej dywersyfikacji
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 186 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii