Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
polityka pieniężna | rachunkowość | metody portfelowe | korporacje transnarodowe | etapy badań marketingowych | krzywa Phillipsa | plan marketingowy | wydatki budżetu państwa |

Strategia podwójnej koncentracji

Polega na wyborze przez przedsiębiorstwo niewielu segmentów rynku w niewielu krajach. Ze względu na ograniczone zasoby, ofertę produktów i brak doświadczenia w działaniach na rynkach zagranicznych przedsiębiorstwo koncentruje swoje działania na wybranym segmencie(ach) i jednym lub niewielu rynkach.

Chodzi o to, by wybrany segment rynku był rozległy. Także ta strategia odpowiada modelowi Uppsala. Po osiągnięciu zamierzonych efektów w wyniku strategii podwójnej koncentracji przedsiębiorstwo ma do wyboru dwa sposoby działania: strategię koncentracji krajowej lub koncentracji segmentowej.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Statystyka opisowa
14 stron(-y)
Model 7S - opracowanie
9 stron(-y)
Ściąga z podstaw marketingu
7 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Statystyka opisowa (14 stron A4)
2. Model 7S - opracowanie (9 stron A4)
3. Ściąga z podstaw marketingu (7 stron A4)
4. Studium przypadku IBM (5 stron A4)
5. Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (16 stron A4)
6. Strategia i polityka marketingowa firmy (14 stron A4)
7. Strategie marketingowe - referat (25 stron A4)
8. Plan marketingowy biura podróży (14 stron A4)
9. Uwarunkowania marketingu przemysłowego (14 stron A4)
10. Budowanie marki produktu (21 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Strategia rozwoju rynku (0.3 stron)
2. Macierz Ansoffa - w marketingu międzynarodowym (0.9 stron)
3. Strategia podwójnej dywersyfikacji (0.3 stron)
4. Strategia koncentracji segmentowej (0.6 stron)
5. Strategia dywersyfikacji (0.2 stron)
6. Strategia koncentracji (0.1 stron)
7. Limit koncentracji (0.2 stron)
8. Potrzeba opracowania strategii (0.4 stron)
9. Marka podwójna (1 stron)
10. Strategia koncentracji krajowej (0.3 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Strategia podwójnej koncentracji

Strategia podwójnej koncentracji
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 181 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii