Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
elasyczność | eurologistyka | poziom istotności | kapitał intelektualny | stopień dźwigni finansowej | restrukturyzacja przedsiębiorstw | hipoteza | współczynnik determinacji |

Strategia popychania

Polega na przepychaniu produktów przez kanał dystrybucyjny - od producenta do końcowego odbiorcy.

Działania promocyjne są wówczas kierowane do działających na rynku pośredników. Typowy przykład to stosowanie sprzedaży osobistej pośrednikom lub udzielanie im rabatów, uzależnionych od wielkości sprzedaży.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Model 7S - opracowanie
9 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych
16 stron(-y)
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia popychania

Strategia popychania
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 121 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii