Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie relacjami z klientami | analiza konkurencyjności | organizacja ucząca się | łączenie przedsiębiorstw | wydatki budżetu państwa | logistyka | biznesplan | rodzaje strategii |

Strategia powolnej innowacji


Ryzyko jest tu wysokie, ale koszty alternatywne niskie (popyt zwiększać się będzie powoli). Wysokie ryzyko może wynikać nie tylko z możliwości szybkiego wejścia konkurencji, ale przede wszystkim z dużego stopnia technicznego skomplikowania nowego produktu i ewentualnego niepowodzenia innowacji.

Chodzi wtedy o przygotowanie wersji nowego produktu w pełni odpowiadającego technicznym wymogom odbiorców i dlatego najpierw należy rozwiązać problemy techniczne związane z wykreowaniem produktu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Strategie rozwoju firmy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
17 stron(-y)
Innowacje w produkcji
16 stron(-y)
Działalność innowacyjna w firmie
18 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Strategia powolnej innowacji

Strategia powolnej innowacji
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 134 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować