Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
rachunek kosztów pełnych | marka firmy | stopień dźwigni finansowej | bilans | dochody budżetu państwa | teoria XiY | style negocjacji | premium |

Strategia preferencji jakościowych

Dotyczy tworzenia korzyści jakościowych związanych z oferowanym produktem.

Jest adresowana do tzw. nabywców markowych, a więc klientów nie przywiązujących zasadniczej wagi do ceny produktu, a kierujących się w decyzjach zakupu przede wszystkim jakością produktu i poziomem zaspokajania ich indywidualnych, często wyszukanych potrzeb i preferencji. Przywiązują oni dużą wagę do poziomu obsługi i opinii, jaką cieszy się marka produktu lub firma.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)
Badanie preferencji konsumentów piwa
14 stron(-y)
Wykłady z marketingu - opracowanie
22 stron(-y)
Zagadnienia na egzamin z ekonomii matematycznej
14 stron(-y)
Total Quality Management - prezentacja (⭐bibliografia)
38 stron(-y)
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia preferencji jakościowych

Strategia preferencji jakościowych
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 225 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii