Strategia preferencji jakościowych
Dotyczy tworzenia korzyści jakościowych związanych z oferowanym produktem.
Jest adresowana do tzw. nabywców markowych, a więc klientów nie przywiązujących zasadniczej wagi do ceny produktu, a kierujących się w decyzjach zakupu przede wszystkim jakością produktu i poziomem zaspokajania ich indywidualnych, często wyszukanych potrzeb i preferencji. Przywiązują oni dużą wagę do poziomu obsługi i opinii, jaką cieszy się marka produktu lub firma.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (38 stron A4)
2. (6 stron A4)
3. (13 stron A4)
4. (9 stron A4)
5. (8 stron A4)
6. (5 stron A4)
7. (16 stron A4)
8. (25 stron A4)
9. (63 stron A4)
10. (14 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (1 stron)
3. (0.7 stron)
4. (0.8 stron)
5. (0.3 stron)
6. (1.2 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.5 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia preferencji jakościowych
Strategia preferencji jakościowych
Ocena: 9.2 / 10 Liczba głosów: 225 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|