Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
finansowanie przedsiębiorstw | strategia marki | strategia Portera | strategia promocji | slogan | modele zachowań konsumenta | krzywa Philipsa | koncepcja 4P |

Strategia PULL

Strategia ta polega na tym, że przedsiębiorstwa produkcyjne i usługowe starają się 'ciągnąć' produkty przez kanały marketingowe. Polega to na tym, że przedsiębiorstwa promują swoje towary i promocję tę kierują bezpośrednio do finalnych nabywców, klientów, konsumentów. Konsumenci finalni pod wpływem promocji zgłaszają się do przedsiębiorstw handlu detalicznego i pragną nabyć reklamowany towar.

W związku z tym detaliści i właściciele placówek gastronomicznych natychmiast zamawiają promowane towary u hurtowników. Hurtownicy pod wpływem żądań detalistów, natychmiast zamawiają towary u producentów lub importerów, po to by zaopatrzyć handel detaliczny w promowane produkty.

W praktyce codziennej hurtownicy i detaliści pod wpływem doświadczenia i wiedzy handlowej, w trakcie trwania kampanii reklamowej już zaopatrują się  w reklamowane produkty, nie czekając aż przyjdą klienci i zażądają tego produktu. Handlowcy starają się bowiem posiadać promowany towar, by nie zrażać swoich klientów brakami towarowymi. Strategię dystrybucji PULL stosuje się przede wszystkim do produktów powszechnego, codziennego użytku, a więc do produktów wygodnego zakupu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Model 7S - opracowanie
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia PULL

Strategia PULL
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 178 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii