Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
negocjacje cenowe | hierarchia potrzeb Maslowa | inflacja | niezależność banku centralnego | warunkowanie klasyczne | łączenie przedsiębiorstw | analiza PEST | zarządzanie zasobami ludzkimi |

Strategia rozwoju produktu

Sprowadza się do zmian  w produkcie np.: opakowania, koloru, i tworzenia produktu nowego oraz sprzedawaniu go na dotychczasowym rynku.

Może to być zarówno rynek krajowy jak i zagraniczny.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca ( bibliografia)
29 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - opracowanie
20 stron(-y)
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat ( bibliografia)
30 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Zarządzanie marketingowe - opracowanie (20 stron A4)
2. Ściąga z marketingu (2 stron A4)
3. Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (30 stron A4)
4. Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (16 stron A4)
5. Produkt - referat (36 stron A4)
6. Ściąga z marketingu 2 (2 stron A4)
7. Atrybuty produktu (9 stron A4)
8. Strategie rozwoju firmy (17 stron A4)
9. Budowanie marki produktu (21 stron A4)
10. Istota segmentacji rynku - referat (11 stron A4)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Strategia rozwoju produktu

Strategia rozwoju produktu
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 149 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii