Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
publicity | wprowadzenie na rynek nowego produktu | model ekonomiczny | funkcja trendu | corporate idenity | franczyza | dźwignia finansowa | socjometria |

Strategia rozwoju produktu

Sprowadza się do zmian  w produkcie np.: opakowania, koloru, i tworzenia produktu nowego oraz sprzedawaniu go na dotychczasowym rynku.

Może to być zarówno rynek krajowy jak i zagraniczny.


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Studium przypadku IBM (Strony A4: 5)
Zobacz: Marketing międzynarodowy - praca (Strony A4: 29) 📚
[ Kliknij i zobacz ekskluzywne, czeskie lampy od Elite Bohemia ozdobione prawdziwymi kryształami Preciosa. Aktualne PROMOCJE w sklepie online, prosto od dystrybutora: www.ares-eksport.pl ]
Zobacz: Różnicowanie działań promocyjnych w kolejnych fazach cyklu życia produktu (Strony A4: 11) 📚 📝
Zobacz: Cykl życia produktu a strategie marketingowe - referat (Strony A4: 25) 📚
Zobacz: Marka produktu turystycznego - prezentacja (Strony A4: 17)

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca ( bibliografia)
29 stron(-y)
Różnicowanie działań promocyjnych w kolejnych fazach cyklu życia produktu ( bibliografia przypisy)
11 stron(-y)
Cykl życia produktu a strategie marketingowe - referat ( bibliografia)
25 stron(-y)
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Strategia rozwoju produktu

Strategia rozwoju produktu
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 174 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025