Strategia rozwoju produktu
Sprowadza się do zmian w produkcie np.: opakowania, koloru, i tworzenia produktu nowego oraz sprzedawaniu go na dotychczasowym rynku.
Może to być zarówno rynek krajowy jak i zagraniczny.
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): Zobacz: Studium przypadku IBM (Strony A4: 5) Zobacz: Marketing międzynarodowy - praca (Strony A4: 29) 📚 [ Kliknij i zobacz ekskluzywne, czeskie lampy od Elite Bohemia ozdobione prawdziwymi kryształami Preciosa. Aktualne PROMOCJE w sklepie online, prosto od dystrybutora: www.ares-eksport.pl ] Zobacz: Różnicowanie działań promocyjnych w kolejnych fazach cyklu życia produktu (Strony A4: 11) 📚 📝 Zobacz: Cykl życia produktu a strategie marketingowe - referat (Strony A4: 25) 📚 Zobacz: Marka produktu turystycznego - prezentacja (Strony A4: 17)
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
| ✅ Studium przypadku IBM |
5 stron(-y) |
| ✅ Marketing międzynarodowy - praca (✓ bibliografia) |
29 stron(-y) |
| ✅ Różnicowanie działań promocyjnych w kolejnych fazach cyklu życia produktu (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
11 stron(-y) |
| ✅ Cykl życia produktu a strategie marketingowe - referat (✓ bibliografia) |
25 stron(-y) |
| ✅ Marka produktu turystycznego - prezentacja |
17 stron(-y) |
| ✅ Projekt strategii marketingowej firmy |
13 stron(-y) |
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Strategia rozwoju produktu
Strategia rozwoju produktu
Ocena: 9.5 / 10 Liczba głosów: 174 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|