Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
produkt narodowy netto | kompetencje | analiza ABC | model du Ponta | wprowadzenie nowego produktu na rynek | podstawy makroekonomii | polityka pieniężna | operacje otwartego rynku |

Strategia rozwoju rynku

Polega na wchodzeniu z dotychczasowym produktem na nowe rynki. Może to oznaczać, że przedsiębiorstwo wychodzi poza rynek krajowy i zdobywa rynki zagraniczne. Pojawia się więc zjawisko internacjonalizacjo działań.

Przedsiębiorstwo może wykorzystywać tę strategię, działając już od dawna na rynkach zagranicznych, np.: jak już zauważono, przechodząc od strategii podwójnej koncentracji do strategii koncentracji krajowej lub od strategii koncentracji krajowej do strategii podwójnej dywersyfikacji.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Strategie rozwoju firmy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
17 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - opracowanie
20 stron(-y)
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia rozwoju rynku

Strategia rozwoju rynku
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 242 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii