Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
cenowa elastyczność popytu | planowanie zasobów przedsiębiorstwa | przykładowy plan marketinowy | prognozowanie gospodarcze | model 7S | agregaty podaży pieniądza | motywatory | zarządzanie kapitałem obrotowym |

Strategia selektywnego oddziaływania

Cechy:

1. Jest oparta na założeniu, że nie wszystkie sfery działalności konkurentów są w jednakowym stopniu odporne na wpływy zewnętrzne.

2. Jest tworzona na podstawie szczegółowej analizy liczby, rodzaju, siły oraz postępowania konkurentów.

3. Może być ukierunkowana na:
- słabe strony działalności konkurentów, a więc najsłabsze instrumenty marketingu, czyli te których udział w tworzeniu zdolności konkurencyjnych jest najmniejszy;
- mocne strony działalności konkurentów (właściwa dla przedsiębiorstw dysponujących dużymi zasobami i umiejętnościami).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Analiza sektora producentów soków owocowych
18 stron(-y)
Analiza strategiczna browaru Strzelec (2) (⭐bibliografia)
19 stron(-y)
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Model 7S - opracowanie
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia selektywnego oddziaływania

Strategia selektywnego oddziaływania
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 152 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii