Strategia selektywnego oddziaływania
Cechy:
↪ Zobacz: Budowanie marki produktu (Strony A4: 21) ↩
1. Jest oparta na założeniu, że nie wszystkie sfery działalności konkurentów są w jednakowym stopniu odporne na wpływy zewnętrzne.
↪ Zobacz: Marketing międzynarodowy - praca (Strony A4: 29) 📚 ↩
2. Jest tworzona na podstawie szczegółowej analizy liczby, rodzaju, siły oraz postępowania konkurentów.
↪ Zobacz: Analiza sektora producentów soków owocowych (Strony A4: 18) ↩
3. Może być ukierunkowana na:
- słabe strony działalności konkurentów, a więc najsłabsze instrumenty marketingu, czyli te których udział w tworzeniu zdolności konkurencyjnych jest najmniejszy;
- mocne strony działalności konkurentów (właściwa dla przedsiębiorstw dysponujących dużymi zasobami i umiejętnościami).
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): ↪ Zobacz: Projekt strategii sieci telefonii komórkowej Plus GSM (Strony A4: 38) ↩ ↪ Zobacz: Nowoczesne podejście do zarządzania logistyką - referat (Strony A4: 44) 📚 ↩
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (44 stron A4)
2. (19 stron A4)
3. (23 stron A4)
4. (15 stron A4)
5. (34 stron A4)
6. (6 stron A4)
7. (13 stron A4)
8. (9 stron A4)
9. (30 stron A4)
10. (14 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (1.5 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.8 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.5 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.1 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.7 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia selektywnego oddziaływania
Strategia selektywnego oddziaływania
Ocena: 9.4 / 10 Liczba głosów: 175 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|