Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
model ekonomiczny | strategia dystrybucji | obligacje skarbowe | elastyczność popytu | zarządzanie projektami | teoria Y | wynik finansowy | bankowość elektroniczna |

Strategia selektywnego oddziaływania

Cechy:

Zobacz: Budowanie marki produktu (Strony A4: 21)

1. Jest oparta na założeniu, że nie wszystkie sfery działalności konkurentów są w jednakowym stopniu odporne na wpływy zewnętrzne.

Zobacz: Marketing międzynarodowy - praca (Strony A4: 29) 📚

2. Jest tworzona na podstawie szczegółowej analizy liczby, rodzaju, siły oraz postępowania konkurentów.

Zobacz: Analiza sektora producentów soków owocowych (Strony A4: 18)

3. Może być ukierunkowana na:
- słabe strony działalności konkurentów, a więc najsłabsze instrumenty marketingu, czyli te których udział w tworzeniu zdolności konkurencyjnych jest najmniejszy;
- mocne strony działalności konkurentów (właściwa dla przedsiębiorstw dysponujących dużymi zasobami i umiejętnościami).


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Projekt strategii sieci telefonii komórkowej Plus GSM (Strony A4: 38)
Zobacz: Nowoczesne podejście do zarządzania logistyką - referat (Strony A4: 44) 📚


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia selektywnego oddziaływania

Strategia selektywnego oddziaływania
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 175 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025