Strategia selektywnego oddziaływania
Cechy:
1. Jest oparta na założeniu, że nie wszystkie sfery działalności konkurentów są w jednakowym stopniu odporne na wpływy zewnętrzne.
2. Jest tworzona na podstawie szczegółowej analizy liczby, rodzaju, siły oraz postępowania konkurentów.
3. Może być ukierunkowana na:
- słabe strony działalności konkurentów, a więc najsłabsze instrumenty marketingu, czyli te których udział w tworzeniu zdolności konkurencyjnych jest najmniejszy;
- mocne strony działalności konkurentów (właściwa dla przedsiębiorstw dysponujących dużymi zasobami i umiejętnościami).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (6 stron A4)
2. (13 stron A4)
3. (9 stron A4)
4. (30 stron A4)
5. (5 stron A4)
6. (14 stron A4)
7. (5 stron A4)
8. (16 stron A4)
9. (14 stron A4)
10. (25 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (1.5 stron)
3. (0.1 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.8 stron)
7. (0.5 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.1 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia selektywnego oddziaływania
Strategia selektywnego oddziaływania
Ocena: 9.4 / 10 Liczba głosów: 152 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|