Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
rynek | koszty w mikroekonomii | metoda XYZ | determinanty dochodu narodowego | testy psychologiczne | geografia ekonomiczna | wskaźniki du Ponta | wykłady z makroekonomii |

Strategia technologicznej modyfikacji produktu

Polega na zmianach w technologii wytwarzania i nowością z punktu widzenia producenta, ale cech nowości nie zauważają nabywcy.

Produkt nie zawiera bowiem nowych funkcji podstawowych. Takie działanie to w istocie usprawnienie produktu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - opracowanie
20 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych
16 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (16 stron A4)
2. Atrybuty produktu (9 stron A4)
3. Ściąga z marketingu 2 (2 stron A4)
4. Budowanie marki produktu (21 stron A4)
5. Istota segmentacji rynku - referat (11 stron A4)
6. Ściąga z marketingu (2 stron A4)
7. Analiza sektora producentów soków owocowych (18 stron A4)
8. Test z marketingu (8 stron A4)
9. Produkt - referat (36 stron A4)
10. Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy (46 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Zakupy modyfikowane (0.2 stron)
2. Strategia SWAB - sell what people actually buy (0.2 stron)
3. Marka indywidualna (0.2 stron)
4. Strategia imitacji (0.6 stron)
5. Strategia produktu (0.8 stron)
6. Marketingowa strategia pull i push (0.7 stron)
7. Strategia rozwoju produktu (0.1 stron)
8. Strategia skimmingu (0.3 stron)
9. Strategie marketingowe (0.8 stron)
10. Rodzaje strategii marketingowych (0.8 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Strategia technologicznej modyfikacji produktu

Strategia technologicznej modyfikacji produktu
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 236 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii