Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
walka z bezrobociem | delegowanie uprawnień | fucje i przejęcia | restrukturyzacja | podstawy psychologii | teoria zachowań producenta | segmentacja rynku | wykłady z makroekonomii |

Strategia typu cena-ilość

Bazuje na zasadzie: 'duży obrót - mały zysk' i jest skierowana do nabywców cenowych, a więc osób uznających za rozrzutność płacenie za markę, gdy mogą zaspokoić swoje potrzeby produktami niemarkowymi.

Ta strategia może przynieść stosunkowo szybkie efekty ekonomiczne, które są jednak niepewne z uwagi na stałe zagrożenia ze strony konkurentów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Podstawy rachunkowości zarządczej
11 stron(-y)
Cena w ujęciu marketingowym - referat (⭐bibliografia)
24 stron(-y)
Logistyka w organizacjach non profit - referat (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych
16 stron(-y)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Plan marketingowy biura podróży
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia typu cena-ilość

Strategia typu cena-ilość
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 134 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii