Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prawo podaży | prace magisterskie z bankowości | dochody JST | wartość bieżąca netto | marketing usług | krzywa Philipsa | prywatyzacja pośrednia | merchandising |

Strategia unikania konkurencji

Strategia unikania konkurencji jest to najbardziej wyrafinowana i wszechstronna strategia, której celem jest uniknięcie każdej konkurencji: bezpośredniej, substytucyjnej, potencjalnej. Oznacza ona wyraźne zorientowanie strategii na zbudowanie unikalnego obrazu firmy w oczach klientów.

Tradycyjnie strategia ta polega na zbudowaniu reputacji najlepszej firmy na rynku, ale obecnie coraz częściej wiąże się ze zmniejszeniem intensywności konkurencji poprzez współpracę z potencjalnymi konkurentami za pomocą zawierania strategicznych porozumień.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Konkurencja rynkowa - referat ( bibliografia)
12 stron(-y)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych
16 stron(-y)
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego ( bibliografia przypisy)
17 stron(-y)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego
9 stron(-y)
Test na egzamin z zarządzania strategicznego
5 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Plan marketingowy - szablon (schemat, wzór)
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Strategia unikania konkurencji

Strategia unikania konkurencji
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 40 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii