Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
rodzaje spółek | cykl życia projektu | wskaźniki płynności finansowej | zachowanie konsumenta | losowość składnika losowego | analiza ryzyka | misja firmy | siatka kierownicza |

Strategia wypukła

Polega na tym, że przedsiębiorstwo ma na celu szybkie wejście na rynki zagraniczne i szybkie osiągnięcie jak największego udziału w rynku.

Wiąże się to z koniecznością posiadania bardzo dużych zasobów finansowych, ponoszenia relatywnie dużych nakładów na inwestycje przy założeniu, że nie ma zbyt dużego ryzyka ze strony konkurencji. Strategia ta odpowiada wyżej przedstawionej strategii ekspansywnej.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Model 7S - opracowanie
9 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych
16 stron(-y)
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Strategia wypukła

Strategia wypukła
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 132 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii