Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
teoria XY | koszty stałe | model ekonomiczny | globalizacja | polityka cenowa | corporate idenity | model Portera | non profit |

Strategia wysoko zyskownego klienta w logistyce

Strategia wysoko zyskownego klienta to odmiana strategii doboru klienta, której głównym celem jest eliminacja nabywców powodujących wysokie koszty obsługi. Strategia może być nawet bardziej dominującą strategią obsługi lub taktyką podporządkowaną bardziej ogólnej strategii – strategii niskich kosztów lub strategii różnicowania obsługi. W obu przypadkach zmusza przedsiębiorstwo do badania kosztów obsługi poszczególnych klientów.

Wg M.Christophera, reguła Pareto odnosi się również do relacji: klienta – koszty obsługi, a to oznacza, że 20% klientów powoduje 80% kosztów obsługi i nie są to klienci przynoszący największy zysk przedsiębiorstwu.

Niektóre przedsiębiorstwa i sektory stosują zasadę utrzymywania klientów marginalnych, przynoszących nawet niewielki zysk. Powyższa regułę można również uznać za jedną ze strategii obsługi lub taktyk podporządkowanych innym, bardziej ogólnym.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Łańcuch dostaw oraz wartość dodana w logistyce
22 stron(-y)
Zarządzanie logistyką - wykłady
22 stron(-y)
Logistyczna obsługa klienta
17 stron(-y)
Controlling logistyczny (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Podstawy logistyki
22 stron(-y)
Efekty zarządzania logistycznego (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Ściąga z logistyki
5 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Logistyka » Strategia wysoko zyskownego klienta w logistyce

Strategia wysoko zyskownego klienta w logistyce
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 43 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii