Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
przykładowa analiza finansowa | płynność | model ekonomiczny | zarządzanie marketingowe | system motywacji | cena równowagi | gospodarka rynkowa | weryfikacja hipotez |

Strategia wyspecjalizowanego rynku

Jest zbudowana wokół szczegółowej wiedzy  o określonym rynku.

Przedsiębiorstwo stosujące taką strategie może występować w różnych rolach specjalisty.

Mogą one polegać na: obsłudze jednego typu konsumentów, obsłudze rynku lokalnego, świadczeniu tylko określonych usług itp.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
17 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia wyspecjalizowanego rynku

Strategia wyspecjalizowanego rynku
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 113 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii