Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zadania ze statystyki | PKB | motywatory | dochody gminy | kompetencje pracownika | dobra komplementarne | harmonogram spłaty kredytu | polityka personalna |

Strategia zróżnicowana

(ang. differenetiation) - Strategia zróżnicowana polega na przedstawieniu oferty, która odbierana jest (będzie) przez klientów jako unikatowa, jedyna w swoim rodzaju. Firmy powinna wybrać produkt o takich walorach jakościowych, które są szczególnie cenione przez nabywców. Zwrot 'nadzwyczajnych' nakładów i 'dodatkowego' wysiłku przedsiębiorstwo otrzyma w postaci stosunkowo wysokiej ceny. Strategia ta może być również realizowana dzięki zmianom sposobu dystrybucji i zapewnieniu wysokiej jakości serwisu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Model 7S - opracowanie
9 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych
16 stron(-y)
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia zróżnicowana

Strategia zróżnicowana
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 204 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii