zadania ze statystyki | PKB | motywatory | dochody gminy | kompetencje pracownika | dobra komplementarne | harmonogram spłaty kredytu | polityka personalna | |
Mapa tagów
Strategia zróżnicowana(ang. differenetiation) - Strategia zróżnicowana polega na przedstawieniu oferty, która odbierana jest (będzie) przez klientów jako unikatowa, jedyna w swoim rodzaju. Firmy powinna wybrać produkt o takich walorach jakościowych, które są szczególnie cenione przez nabywców. Zwrot 'nadzwyczajnych' nakładów i 'dodatkowego' wysiłku przedsiębiorstwo otrzyma w postaci stosunkowo wysokiej ceny. Strategia ta może być również realizowana dzięki zmianom sposobu dystrybucji i zapewnieniu wysokiej jakości serwisu.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia zróżnicowana Strategia zróżnicowana
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 204 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|