Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zysk brutto | non profit | opakowania | zarządzanie kapitałem obrotowym | testy z mikroekonomii | style negocjacji | finanse gminy | wykłady z socjologii |

Strategiczne planowanie ciągłej poprawy jakości


Obejmuje wszystkie aspekty TQM w danej organizacji. Planowanie jakości pociąga ze sobą zsumowanie potrzeb klientów, podstawowych procesów i ogólnych rezultatów.

Planowanie nie związane z jednostką czasu, np. rokiem. Planowanie obejmuje rozwiązanie problemu realizację zadań z nim związanych w przeciągu wyznaczonego okresu niezbędnego do ich realizacji.
Planowanie na rzecz jakości jest elementem procesu poprawy jakości.

Wyróżniamy kolejno:
- planowanie jakości
- organizowanie jakości
- ciągły pomiar jakości
- powrót do planowania w celu poprawy jakości

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Total Quality Management - prezentacja (⭐bibliografia)
38 stron(-y)
TQM - praca (⭐bibliografia ⭐przypisy)
24 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM
5 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Analiza FMEA - praca (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Zarządzanie kadrami - ściąga
1 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie jakością » Strategiczne planowanie ciągłej poprawy jakości

Strategiczne planowanie ciągłej poprawy jakości
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 191 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować