Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
cena równowagi | budżet państwa | komunikacja w przedsiębiorstwie | przykładowa analiza marketingowa | ocenianie pracowników | wskaźniki płynności finansowej | szacowanie parametrów strukturalnych | struktura organizacyjna firmy |

Strategie marketingowe

Wyróżniamy m.in. takie strategie jak strategia:

1. agregacyjna (nieróżnicowania) - opiera się na standaryzacji i masowości produkcji
2.ofensywna względem nowego produktu - uzyskanie na rynku pozycji lidera w zakresie nowych produktów i innowacji
3.penetracji rynku - strategia niskiej ceny
4.różnicowania produktów - oddziaływanie na rynek przez ciągłe zmiany asortymentów oferowanych produktów
5.selektywnej penetracji rynku - strategia względnie wysokiej ceny na nowy produkt przy równocześnie niskich nakładach na promocję
6.tradycyjna (oportunistyczna) względem nowych produktów ograniczających się do drobnych udoskonaleń produktów oraz opierająca aktywizację sprzedaży na tradycyjnych cechach produktów
7.ukrytego opanowania rynku - polega na pośredniej walce konkurencyjnej głównie poprzez stosowanie zupełnie innej strategii niż dotychczasowy lider rynku
8.wysoko profilowana - strategia wysokiej ceny na produkty przy równocześnie wysokich nakładach na promocję
9.zależna względem nowego produktu - oparta na podporządkowaniu się postępowaniu innych przedsiębiorstw wykonujących inicjatywę w rozwoju nowego produktu
10.znaku towarowego - strategia stymulowania popytu na produkty objęte tym samym znakiem towarowym
11.zwalczania płotek - polega na dążeniu do opanowania rynku przez wyeliminowanie konkurentów niezajmujących dominującej pozycji na rynku.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej
17 stron(-y)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Plan marketingowy restauracji
10 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategie marketingowe

Strategie marketingowe
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 202 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii