Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
sterowanie produkcją | majątek obrotowy | dobra substytucyjne | ryzyko kredytowe | konsument | alianse strategiczne | przywództwo | podstawy zarządzania zasobami ludzkimi |

Strategie marketingowe banku

Strategia:

- agregacyjna - opiera się na jednym programie działalności bankowej, na oferowaniu zunifikowanych, ze standaryzowanych produktów oraz na stosowaniu jednolitych kanałów dystrybucji i środków popierania sprzedaży.

- innowacyjna - ciągłe wprowadzanie nowych produktów na rynek. Założeniem jest wyprzedzanie potrzeb i gustów klientów, którzy lubią zmiany.

- dyferencjacji produktów - różnicowanie produktów głównie przez ich ulepszenie, doskonalenie np. bank wyspecjalizowany.

- segmentacji rynku – wyodrębnienie jednorodnych grup klientów w oparciu o różne kryteria, opracowaniu dla poszczególnych grup odpowiedniej polityki sprzedaży.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat ( bibliografia)
30 stron(-y)
Niezależność banku centralnego - referat ( bibliografia przypisy)
12 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat ( bibliografia)
25 stron(-y)
Polityka pieniężna banku centralnego w latach 1989 - 2005 ( bibliografia przypisy)
24 stron(-y)
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej
17 stron(-y)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU ( bibliografia)
10 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Bankowość » Strategie marketingowe banku

Strategie marketingowe banku
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 199 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii