Strategie marketingowe banku
Strategia:
- agregacyjna - opiera się na jednym programie działalności bankowej, na oferowaniu zunifikowanych, ze standaryzowanych produktów oraz na stosowaniu jednolitych kanałów dystrybucji i środków popierania sprzedaży.
- innowacyjna - ciągłe wprowadzanie nowych produktów na rynek. Założeniem jest wyprzedzanie potrzeb i gustów klientów, którzy lubią zmiany.
- dyferencjacji produktów - różnicowanie produktów głównie przez ich ulepszenie, doskonalenie np. bank wyspecjalizowany.
- segmentacji rynku – wyodrębnienie jednorodnych grup klientów w oparciu o różne kryteria, opracowaniu dla poszczególnych grup odpowiedniej polityki sprzedaży.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (24 stron A4)
2. (17 stron A4)
3. (10 stron A4)
4. (7 stron A4)
5. (18 stron A4)
6. (18 stron A4)
7. (10 stron A4)
8. (22 stron A4)
9. (11 stron A4)
10. (8 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.6 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.1 stron)
8. (1.1 stron)
9. (2.4 stron)
10. (0.6 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Bankowość » Strategie marketingowe banku
Strategie marketingowe banku
Ocena: 8.7 / 10 Liczba głosów: 199 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|