Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
etapy badań marketingowych | wykłady ze statystyki | majątek przedsiębiorstwa | GPW | promotion mix | metoda scenariuszowa | teoria treści | optimum Pareto |

Strategie marki

Firma stosując jakąkolwiek strategię wobec marki ma więc cztery możliwości wyboru:

• rozwinąć linię produktów;
• rozszerzyć markę na nowe produkty;
• wprowadzić nową markę dla istniejących już produktów
• wprowadzić nową markę dla nowych produktów

Wybór strategii marki zależy przede wszystkim od charakteru produktu lub przedsiębiorstwa - postrzeganej przez konsumentów jakości kategorii oraz od relatywnego udziału w rynku. Są to dwa podstawowe elementy wpływające na rentowność marki - warunkując tym samym strategię , są one zaprezentowane na poniższym schemacie.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategia marki
6 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (⭐bibliografia)
82 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Strategie marki

Strategie marki
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 145 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii