Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
misja firmy | analiza mikroekonomiczna | rachunek wyników | użyteczność krańcowa | rozliczenia bezgotówkowe | rozmowa kwalifikacyjna | operacje repo | podstawy psychologii |

Strategie marki

Firma stosując jakąkolwiek strategię wobec marki ma więc cztery możliwości wyboru:

• rozwinąć linię produktów;
• rozszerzyć markę na nowe produkty;
• wprowadzić nową markę dla istniejących już produktów
• wprowadzić nową markę dla nowych produktów

Wybór strategii marki zależy przede wszystkim od charakteru produktu lub przedsiębiorstwa - postrzeganej przez konsumentów jakości kategorii oraz od relatywnego udziału w rynku. Są to dwa podstawowe elementy wpływające na rentowność marki - warunkując tym samym strategię , są one zaprezentowane na poniższym schemacie.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategia marki
6 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska ( bibliografia)
82 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Zarządzanie marką - prezentacja (19 stron A4)
2. Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja (37 stron A4)
3. Lojalność wobec marki (7 stron A4)
4. Produkt - referat (36 stron A4)
5. Atrybuty produktu (9 stron A4)
6. Marka produktu turystycznego - prezentacja (17 stron A4)
7. Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (6 stron A4)
8. Ściąga z marketingu (2 stron A4)
9. Reklama - referat (14 stron A4)
10. Ściąga z marketingu 2 (2 stron A4)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Strategie marki

Strategie marki
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 161 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii