Strategie marki
Firma stosując jakąkolwiek strategię wobec marki ma więc cztery możliwości wyboru:
• rozwinąć linię produktów;
• rozszerzyć markę na nowe produkty;
• wprowadzić nową markę dla istniejących już produktów
• wprowadzić nową markę dla nowych produktów
Wybór strategii marki zależy przede wszystkim od charakteru produktu lub przedsiębiorstwa - postrzeganej przez konsumentów jakości kategorii oraz od relatywnego udziału w rynku. Są to dwa podstawowe elementy wpływające na rentowność marki - warunkując tym samym strategię , są one zaprezentowane na poniższym schemacie.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (19 stron A4)
2. (37 stron A4)
3. (7 stron A4)
4. (36 stron A4)
5. (9 stron A4)
6. (17 stron A4)
7. (6 stron A4)
8. (2 stron A4)
9. (14 stron A4)
10. (2 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.1 stron)
4. (0.2 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.6 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Strategie marki
Strategie marki
Ocena: 9.5 / 10 Liczba głosów: 161 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|