Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
łańcuch dostaw | motywatory | mikrootoczenie | IRR | makroekonomia | harmonogram spłaty kredytu | rentowność przedsiębiorstwa | podstawy psychologii |

Strategie obronne


Cechy:

1. Polegają na obronie przez przedsiębiorstwo osiągniętej pozycji na rynku, która odpowiada jego aspiracjom w danym czasie.

2. Ich wyborowi sprzyja szybki rozwój segmentu rynku, który zapewnia przedsiębiorstwu pożądany rozwój bez konieczności zwiększenia udziału w rynku.

3. Są preferowane przez przedsiębiorstwa, które:
- mają duży udział w rynku;
- działają w otoczeniu konkurencyjnym o dużym stopniu rozproszenia i aktywności.

4. Charakteryzują się ograniczoną dynamiką struktury oraz kształtu instrumentów marketingu (wysokim stopniem ich trwałości).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategia marki
6 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw - korporacje transnarodowe (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Produkt - referat (⭐bibliografia)
36 stron(-y)
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategie obronne

Strategie obronne
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 144 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować