Strategie obronne
Cechy:
1. Polegają na obronie przez przedsiębiorstwo osiągniętej pozycji na rynku, która odpowiada jego aspiracjom w danym czasie.
2. Ich wyborowi sprzyja szybki rozwój segmentu rynku, który zapewnia przedsiębiorstwu pożądany rozwój bez konieczności zwiększenia udziału w rynku.
3. Są preferowane przez przedsiębiorstwa, które:
- mają duży udział w rynku;
- działają w otoczeniu konkurencyjnym o dużym stopniu rozproszenia i aktywności.
4. Charakteryzują się ograniczoną dynamiką struktury oraz kształtu instrumentów marketingu (wysokim stopniem ich trwałości).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (36 stron A4)
2. (11 stron A4)
3. (21 stron A4)
4. (16 stron A4)
5. (6 stron A4)
6. (17 stron A4)
7. (17 stron A4)
8. (10 stron A4)
9. (10 stron A4)
10. (22 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.3 stron)
3. (1 stron)
4. (0.3 stron)
5. (1.5 stron)
6. (1.2 stron)
7. (1.2 stron)
8. (0.1 stron)
9. (2.3 stron)
10. (0.8 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategie obronne
Strategie obronne
Ocena: 9.2 / 10 Liczba głosów: 144 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|