Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
poziom istotności | ERP | analiza fundamentalna | motywacja pracowników | wskaźniki finansowe | amortyzacja | strategie marketingowe | produkt krajowy brutto |

Strategie wejścia na nowe rynki wg kryterium szybkości wchodzenia


Wyróżniamy takie strategie jak:

1. Strategia wypukła
Przedsiębiorstwo od razu wchodzi na wszystkie segmenty z pełnym zakresem działania, ponosząc duże nakłady w celu szybkiego przyrostu sprzedaży i zysków
(właściwa w sytuacji dysponowania odpowiednimi zasobami i/lub nie występowania dużego ryzyka).

2. Strategia wklęsła
Przedsiębiorstwo wchodzi na rynki powoli, nasilając działania w końcowym okresie zbliżania się do celu (właściwa w sytuacji braku odpowiednich zasobów i/lub występowania dużego ryzyka).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Wykłady z marketingu międzynarodowego
29 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Analiza sytuacji marketingowej (⭐bibliografia)
63 stron(-y)
Produkt - referat (⭐bibliografia)
36 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Segmentacja rynku - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
13 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Strategie wejścia na nowe rynki wg kryterium szybkości wchodzenia

Strategie wejścia na nowe rynki wg kryterium szybkości wchodzenia
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 224 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować