Strategie wejścia na nowe rynki wg kryterium szybkości wchodzenia
Wyróżniamy takie strategie jak:
1. Strategia wypukła
Przedsiębiorstwo od razu wchodzi na wszystkie segmenty z pełnym zakresem działania, ponosząc duże nakłady w celu szybkiego przyrostu sprzedaży i zysków
(właściwa w sytuacji dysponowania odpowiednimi zasobami i/lub nie występowania dużego ryzyka).
2. Strategia wklęsła
Przedsiębiorstwo wchodzi na rynki powoli, nasilając działania w końcowym okresie zbliżania się do celu (właściwa w sytuacji braku odpowiednich zasobów i/lub występowania dużego ryzyka).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (6 stron A4)
2. (14 stron A4)
3. (13 stron A4)
4. (20 stron A4)
5. (11 stron A4)
6. (11 stron A4)
7. (12 stron A4)
8. (12 stron A4)
9. (25 stron A4)
10. (25 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.6 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.9 stron)
5. (0.9 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Strategie wejścia na nowe rynki wg kryterium szybkości wchodzenia
Strategie wejścia na nowe rynki wg kryterium szybkości wchodzenia
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 224 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|