Struktura zorientowana według produktów
Jej cechą charakterystyczną jest powoływanie tzw. menedżerów produktów, z których każdy odpowiada za całość działań planistycznych, wykonawczych i kontrolnych dotyczących marketingu określonego produktu lub względnie jednorodnej grupy produktów.
Każdy menedżer produktu dysponuje własnym zespołem osób spełniających zakres podstawowych funkcji marketingowych.
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
✅ Wykłady z marketingu - opracowanie |
22 stron(-y) |
✅ Struktury organizacyjne - ich typy, cechy, zalety i wady |
12 stron(-y) |
✅ Prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych |
12 stron(-y) |
✅ Analiza 5 sił Portera jako przykład analizy strategicznej - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy) |
11 stron(-y) |
✅ Produkt - praca teoretyczna (referat) (⭐bibliografia ⭐przypisy) |
8 stron(-y) |
✅ Zarządzanie marketingowe - opracowanie |
20 stron(-y) |
✅ Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem |
50 stron(-y) |
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (8 stron A4)
2. (20 stron A4)
3. (50 stron A4)
4. (12 stron A4)
5. (10 stron A4)
6. (36 stron A4)
7. (19 stron A4)
8. (8 stron A4)
9. (17 stron A4)
10. (17 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.1 stron)
2. (0.2 stron)
3. (1.2 stron)
4. (0.2 stron)
5. (0.3 stron)
6. (1.6 stron)
7. (0.4 stron)
8. (1.3 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.6 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Struktura zorientowana według produktów
Struktura zorientowana według produktów
Ocena: 9.7 / 10 Liczba głosów: 119 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|