Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia cenowa | analiza płynności finansowej | rozliczenia bezpotówkowe | sponsoring | prognozowanie | koszty zmienne | produkt | misja firmy |

Struktura zorientowana według produktów

Jej cechą charakterystyczną jest powoływanie tzw. menedżerów produktów, z których każdy odpowiada za całość działań planistycznych, wykonawczych i kontrolnych dotyczących marketingu określonego produktu lub względnie jednorodnej grupy produktów.

Każdy menedżer produktu dysponuje własnym zespołem osób spełniających zakres podstawowych funkcji marketingowych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Wykłady z marketingu - opracowanie
22 stron(-y)
Struktury organizacyjne - ich typy, cechy, zalety i wady
12 stron(-y)
Prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych
12 stron(-y)
Analiza 5 sił Portera jako przykład analizy strategicznej - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Produkt - praca teoretyczna (referat) (⭐bibliografia ⭐przypisy)
8 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - opracowanie
20 stron(-y)
Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem
50 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Produkt - praca teoretyczna (referat) (8 stron A4)
2. Zarządzanie marketingowe - opracowanie (20 stron A4)
3. Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem (50 stron A4)
4. Marketingowy system informacji - referat (12 stron A4)
5. Hierarchia potrzeb według Maslowa - referat (10 stron A4)
6. Produkt - referat (36 stron A4)
7. Teorie motywacji - opracowanie (19 stron A4)
8. Style kierowania - referat (8 stron A4)
9. Magazynowanie - referat (17 stron A4)
10. Kultura organizacji - referat (17 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Struktura zorientowana według rynków (0.1 stron)
2. Struktura organizacyjna (0.2 stron)
3. Struktura zorientowana funkcjonalnie (1.2 stron)
4. Czynniki wpływające na popyt (0.2 stron)
5. Struktura zarządzania przedsiębiorstwem (0.3 stron)
6. Struktura produkcyjna (1.6 stron)
7. Kryteria klasyfikacji rynków (0.4 stron)
8. Struktura funkcjonalna (1.3 stron)
9. Test preferencji (0.3 stron)
10. Struktura konglomeratowa (0.6 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Struktura zorientowana według produktów

Struktura zorientowana według produktów
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 119 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii