Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
konkurencja | lean management | statystyka | transformacja systemowa w Posce | burza mózgów | metoda simplex | polityka monetarna | kierowanie |

Świadomość marki - (brand awareness)

To najprościej rzecz ujmując - znajomość danej marki, a dokładniej: weryfikowana w badaniach marketingowych zdolność odbiorców rynkowych do wymienienia (przypomnienia sobie) nazwy marki (tzw. znajomość spontaniczna) lub rozpoznania jej na odpowiednio zestawionej liście (znajomość wspomagana).

Świadomość istnienia marki jest wyrażana procentowo - jako odsetek odbiorców, którzy wiedzą o istnieniu danej marki - i może być traktowana jako miara skuteczności oddziaływania nazwy marketingowej, a zwłaszcza reklamy. Świadomość istnienia marki jest silnie skorelowana z wymienianiem marki na pierwszym miejscu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Świadomość marki - (brand awareness)

Świadomość marki - (brand awareness)
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 220 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii