System informacji marketingowej
Tworzą ludzie, urządzenia, w które są wyposażeni, oraz procedura zbierania, klasyfikowania, analizowania oceniania informacji oraz ich przekazywania podejmującym decyzje marketingowe. Przy czym informacje te powinny być przydatne, dokładne i dostarczane we właściwym czasie. System ten powinien być przydatny podejmującym decyzje zarówno na etapie analizy, planowania i realizacji planu, a także kontrolowania stopnia osiągnięć celu.
↪ Promocje prosto od dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy z prawdziwymi kryształami Preciosa - w stylu glamour i stylu nowoczesnym - do każdego wnętrza! Od Elite Bohemia z Czech. Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta. ↩
Na system informacji marketingowych składają się: ocena potrzeb informacyjnych przez podejmujących decyzje, gromadzenie danych i ich analiza, dostarczanie informacji kierującym marketingiem w firmie.
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): Zobacz: Marketingowy system informacji - referat (Strony A4: 12) 📚 Zobacz: Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (Strony A4: 7) 📚 Zobacz: Badania marketingowe jako system informacji o rynku (Strony A4: 28) 📚 📝 Zobacz: Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Strony A4: 14) 📚 📝 Zobacz: Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (Strony A4: 12) 📚 📝
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
| ✅ Marketingowy system informacji - referat (✓ bibliografia) |
12 stron(-y) |
| ✅ Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (✓ bibliografia) |
7 stron(-y) |
| ✅ Badania marketingowe jako system informacji o rynku (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
28 stron(-y) |
| ✅ Uwarunkowania marketingu przemysłowego (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
14 stron(-y) |
| ✅ Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
12 stron(-y) |
| ✅ Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w marketingu |
9 stron(-y) |
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » System informacji marketingowej
System informacji marketingowej
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 228 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|