Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
teoria użyteczności | transformacja gospodarcza w Polsce | negocjacje zbiorowe | przykładowy biznes plan | analiza pionowa bilansu | funkcje organizacji | rachunkowość zarządcza | zarządzanie zapasami |

System informacji marketingowych

sformalizowany i powiązany wewnętrznie zespół osób, urządzeń i oraz procedur stworzony w celu zapewnienia uporządkowanego dopływu trafnych informacji ze źródeł zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych na potrzeby podejmowania decyzji marketingowych. Jest często elementem systemu informowania kierownictwa. Istnienie SIM dyscyplinuje przepływy informacji miedzy działami przedsiębiorstwa i osłabia powiązania nieformalne w tym zakresie. Składa się z 4 elementów: informacji operatywnej, badań marketingowych, wywiadów i systemu analitycznego marketingu. Dzięki SIM są realizowane korzyści skali w odniesieniu do zasobów informacyjnych przedsiębiorstwa. Dane mogą być przydatne w różnych układach analitycznych dla wielu komórek organizacyjnych.

Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Marketingowy system informacji - referat (Strony A4: 12) 📚
Zobacz: Badania marketingowe jako system informacji o rynku (Strony A4: 28) 📚 📝
Zobacz: Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (Strony A4: 12) 📚 📝
Zobacz efektowne, ekskluzywne lampy glamour: www.ares-eksport.pl i kup w PROMOCJACH prosto od dystrybutora!
Zobacz: Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (Strony A4: 7) 📚
Zobacz: Badania marketingowe - prezentacja (Strony A4: 62)

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketingowy system informacji - referat ( bibliografia)
12 stron(-y)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku ( bibliografia przypisy)
28 stron(-y)
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca ( bibliografia przypisy)
12 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji ( bibliografia)
7 stron(-y)
Badania marketingowe - prezentacja
62 stron(-y)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test)
11 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » System informacji marketingowych

System informacji marketingowych
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 187 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025