System informacji marketingowych
sformalizowany i powiązany wewnętrznie zespół osób, urządzeń i oraz procedur stworzony w celu zapewnienia uporządkowanego dopływu trafnych informacji ze źródeł zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych na potrzeby podejmowania decyzji marketingowych. Jest często elementem systemu informowania kierownictwa. Istnienie SIM dyscyplinuje przepływy informacji miedzy działami przedsiębiorstwa i osłabia powiązania nieformalne w tym zakresie. Składa się z 4 elementów: informacji operatywnej, badań marketingowych, wywiadów i systemu analitycznego marketingu. Dzięki SIM są realizowane korzyści skali w odniesieniu do zasobów informacyjnych przedsiębiorstwa. Dane mogą być przydatne w różnych układach analitycznych dla wielu komórek organizacyjnych.
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): Zobacz: Marketingowy system informacji - referat (Strony A4: 12) 📚 Zobacz: Badania marketingowe jako system informacji o rynku (Strony A4: 28) 📚 📝 Zobacz: Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (Strony A4: 12) 📚 📝 Zobacz efektowne, ekskluzywne lampy glamour: www.ares-eksport.pl i kup w PROMOCJACH prosto od dystrybutora! Zobacz: Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (Strony A4: 7) 📚 Zobacz: Badania marketingowe - prezentacja (Strony A4: 62)
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
✅ Marketingowy system informacji - referat (✓ bibliografia) |
12 stron(-y) |
✅ Badania marketingowe jako system informacji o rynku (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
28 stron(-y) |
✅ Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
12 stron(-y) |
✅ Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (✓ bibliografia) |
7 stron(-y) |
✅ Badania marketingowe - prezentacja |
62 stron(-y) |
✅ Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) |
11 stron(-y) |
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (62 stron A4)
2. (11 stron A4)
3. (37 stron A4)
4. (34 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (28 stron A4)
7. (9 stron A4)
8. (56 stron A4)
9. (8 stron A4)
10. (12 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.5 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.7 stron)
9. (1.4 stron)
10. (1.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » System informacji marketingowych
System informacji marketingowych
Ocena: 9 / 10 Liczba głosów: 187 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|