Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
NBP | pięć sił Portera | prezentacje z mikroekonomii | test | system produkcyjny | wartość dodana | warunkowanie klasyczne | prywatyzacja przedsiębiorstw |

Systetyczna definicja strategii

Strategia (syntetyczna def.) jest to całość złożona z refleksji, decyzji i działań mających na celu określ. Celów ogólnych, następnie zadań, dokonanie wyboru środków realizacji celów, a w konsekwencji pojęcie i wykonanie określ. Działalności, kontrolowanie osiągnięć związanych z jej wykonaniem i realizacją celów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategie rozwoju firmy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
17 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Kapitał intelektualny w przedsiębiorstwie
5 stron(-y)
Marketing przemysłowy - opracowanie
26 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Systetyczna definicja strategii

Systetyczna definicja strategii
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 166 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii