Szczeliny w segmencie rynku - gaps
Przedsiębiorstwo może wykorzystywać istniejące w danym segmencie 'szczeliny'(gaps) wprowadzając produkt niepodobny do dominujących na rynku.
Przykładem takiego postępowania jest kariera 7-Up uznanego za trzeci najlepiej sprzedający się napój na świecie. 7-Up zaprojektowano jako 'czysty, łagodny, gaszący pragnienie, bezalkoholowy, niepowtarzalny napój', który miał się zdecydowanie różnić od toczących ze sobą ostrą, konkurencyjną walkę Coca-Coli i Pepsi-Coli. Jednym ze źródeł sukcesu 7-Up było jego precyzyjne pozycjonowanie oparte na wielokrotnym testowaniu, dzięki czemu skomponowano smak, który uzyskał pełne uznanie konsumentów.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (11 stron A4)
2. (22 stron A4)
3. (28 stron A4)
4. (11 stron A4)
5. (19 stron A4)
6. (25 stron A4)
7. (14 stron A4)
8. (17 stron A4)
9. (19 stron A4)
10. (16 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.1 stron)
2. (0.3 stron)
3. (1.4 stron)
4. (0.6 stron)
5. (0.6 stron)
6. (1.2 stron)
7. (1 stron)
8. (1.1 stron)
9. (1.2 stron)
10. (4.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Szczeliny w segmencie rynku - gaps
Szczeliny w segmencie rynku - gaps
Ocena: 9.4 / 10 Liczba głosów: 114 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|