Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zachowanie konsumenta | selekcja | marketing polityczny | sterowanie zapasami | negocjacje cenowe | struktura organizacyjna | linia budżetowa | psychologia osobowości |

Szczeliny w segmencie rynku - gaps


Przedsiębiorstwo może wykorzystywać istniejące w danym segmencie 'szczeliny'(gaps) wprowadzając produkt niepodobny do dominujących na rynku.

Przykładem takiego postępowania jest kariera 7-Up uznanego za trzeci najlepiej sprzedający się napój na świecie. 7-Up zaprojektowano jako 'czysty, łagodny, gaszący pragnienie, bezalkoholowy, niepowtarzalny napój', który miał się zdecydowanie różnić od toczących ze sobą ostrą, konkurencyjną walkę Coca-Coli i Pepsi-Coli. Jednym ze źródeł sukcesu 7-Up było jego precyzyjne pozycjonowanie oparte na wielokrotnym testowaniu, dzięki czemu skomponowano smak, który uzyskał pełne uznanie konsumentów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Segmentacja rynku - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
13 stron(-y)
Analiza rynku - zagadnienia
6 stron(-y)
Marketing wyborczy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Szczeliny w segmencie rynku - gaps

Szczeliny w segmencie rynku - gaps
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 114 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować